Bleiben Sie auf dem Laufenden über die neuesten Entwicklungen und Fälle?

Abonnieren Sie unseren Newsletter und verpassen Sie nichts!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Pflichtfeld *

* Mit dem Abonnement unseres Newsletters erklären Sie sich damit einverstanden, von Weborama Niederlande per E-Mail Marketing-Mitteilungen zu erhalten. Sie können sich natürlich jederzeit über den Abmeldelink am Ende jedes Newsletters oder durch Kontaktaufnahme mit uns abmelden.

Subscribe!

Benchmarks Rich Media Q3

Posted on December 01, 2020

Ook dit derde kwartaal pakken we de data erbij om te zien hoe de verschillende formaten hebben gepresteerd. Een kwartaal dat goed begon met de heropening van vele zaken en het stukje bij beetje terugkrijgen van de bewegingsvrijheid. Momenteel, typend vanuit het werkkamertje, lijkt dit wel een eeuwigheid geleden. Echter, nu dit kwartaal voorbij is kunnen we de balans opmaken en bekijken of het verschil in bewegingsvrijheid (mede) een verschil teweegbrengt in de benchmarks.

Zoals altijd maken we een benchmark analyse van alle campagnes die via Weborama NL draaien. Dit rapport is dan ook gebaseerd op alle campagnes uit de periode van 1 juli t/m 30 september 2020. De benchmarks worden toegelicht aan de hand van drie metrics: CTR, Engagement rate en Viewability rate. Hierbij staat de Engagement rate voor alle opzettelijke interacties van de gebruiker (clicks, buttons, vergrotingen, video controls). Daarnaast wordt er bij Viewability rate gekeken volgens de MRC standaarden.

Benieuwd naar de benchmarks van het afgelopen kwartaal? Download het rapport hier


Mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op sales@weborama.nl


Ps. de benchmarks van Q2 2020 kun je hier vinden.