Bleiben Sie auf dem Laufenden über die neuesten Entwicklungen und Fälle?

Abonnieren Sie unseren Newsletter und verpassen Sie nichts!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Pflichtfeld *

* Mit dem Abonnement unseres Newsletters erklären Sie sich damit einverstanden, von Weborama Niederlande per E-Mail Marketing-Mitteilungen zu erhalten. Sie können sich natürlich jederzeit über den Abmeldelink am Ende jedes Newsletters oder durch Kontaktaufnahme mit uns abmelden.

Subscribe!

Wist je dat?

Posted on March 01, 2022

We zitten alweer volle bak in 2022 en er gebeurt en verandert veel in de online advertentiewereld. Vandaag staan we even stil bij 5 verschillende ‘wist-je-dat-jes’.

Wist je dat (je):

  • Programmatic Rich Media ook buiten Nederland in kunt kopen via ons?
    Heb je een internationale adverteerder of doelgroep en wil jij met je Rich Media creaties (ook) zichtbaar zijn in het buitenland? Dat kan! Weborama programmatic Rich Media is al op 4000+ websites beschikbaar in heel Europa. Vraag het even aan je vaste Webo contactpersoon, of via sales@weborama.nl, en we laten je weten wat er op dat moment allemaal mogelijk is, want we blijven uitbreiden.

  • Met het gebruik van video in banners de engagement flink verhoogd?
    Je behaalt hiermee namelijk al snel een 30% hogere engagement dan met dezelfde Rich Media formaten zonder video. Lees [hier] meer over in ons Rich Media benchmark rapport.

  • De Weboshowcase ons best bezochte Weborama site is en je je werk hier ook zelf voor kunt aanmelden?
    We hebben vorig jaar de Weboshowcase helemaal vernieuwd en hier extra features aan toegevoegd. Zo kun je nu direct zien welk creatief bureau achter de creatie zit, linkjes naar de creaties makkelijk delen met je klanten/of collega’s, én direct een template aanvragen als je een gave creatie tegenkomt. Daarnaast kun je zelf een creatie uploaden zodat deze (na akkoord) op de Weboshowcase komt te staan.

  • De Mobile Swipecube het populairste mobiele formaat is, maar de Scratchbanner, Framescroller en Deck of cards ook erg goed zijn voor engagement/interactie?

  • Op Funda tegenwoordig ook kunt adverteren met video?
    Naast video is het natuurlijk ook mogelijk om hier met andere mooie Rich Media creaties te adverteren. Bekijk [hier] een recent voorbeeld.

Wil je meer info? Of komt er binnenkort een campagne aan waar je wel wat hulp bij kunt gebruiken? Laat het ons weten via sales@weborama.nl en we helpen je graag verder.