Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Campaign Of The Year 2017: De Winnaar

Posted on March 15, 2018

Elke maand ontdekken we tussen de honderden campagnes weer bijzondere en opvallende pareltjes van Rich Media uitingen. Om deze inspirerende creaties te delen introduceerden we enkele jaren geleden de Campaign Of The Month; een wedstrijd waarbij creatieve bureaus elke maand strijden om de beste campagne aan te leveren op het gebied van creativiteit, innovatie en gebruiksvriendelijkheid.

Uit alle maandwinnaars wordt vervolgens aan de hand van een jury van deskundigen uit het vakgebied + publieksstemmen 1 jaarwinnaar bekend gemaakt, beter bekend als:

The Campaign Of The Year

Welk creatief bureau verrassen we dit jaar? Bekijk de video hieronder:

Campaign of the Year 2017 from Weborama Nederland on Vimeo.

And the winner is..

Met 28,2% van de publieksstemmen en een meerderheid uit het oordeel van de vakjury is er een duidelijke winnaar naar voren gekomen. Namelijk:

Walibi, Lost Gravity APTO Fullwidth Header + Skins (+ Fullscreen Layer)

Wij feliciteren het Team van Men In Green met het behalen van deze prijs. Extra credits: ExpandOnline (part of Dept).

Enkele quotes uit de jury:

“Banners moeten opvallend en effectief zijn, maar ook non-intrusive.” De Walibi TakeOver is geen ontkomen aan, maar als je zulke spectaculaire beelden hebt gebruik ze dan ook ten volle – en dat is hier zeker gedaan! De Walibi TakeOver weet de WOW factor van de achtbaan zeer sterk door te vertalen met mooie beelden en fullscreen video. De toevoeging van de W voor extra impact is de kers op de taart, waardoor je echt het gevoel hebt dat je vanuit een banner bijna écht in de achtbanen van Walibi zit.”

“Goede call-to-action (online korting; die wordt getoond nadat er interactie heeft plaatsgevonden) – Interactiviteit (goed gebruik van videomateriaal met mogelijkheid om meerdere rides te ervaren) – On-site ervaring, je blijft op de publisher website en dit wordt ook aangegeven in de HPTO (Je verlaat de website niet).”

Walibi, Lost Gravity campagne gemist? Bekijk de uiting hier terug:

Walibi TakeOver