Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Mobile High Impact: 3D poster ads powered by Primo

Posted on January 13, 2025

Een nieuw jaar, een nieuw formaat. Het kan zijn dat je hem al eens tegenkwam de laatste weken want de 3D poster is het eerste feature format dit jaar welke in te zetten is in alle bekende mobile high impact formaten van Interscrollers en Portrait Ads tot gewone Halfpages.

De 3D poster maakt gebruik van meerdere onafhankelijke lagen in de creative die tegen een achtergrond een diepte effect creëren en zo uitnodigen tot interactie. Het formaat brengt als het ware een standaard static poster tot leven. Ook video kan hier onderdeel van zijn om een extra impactvolle dimensie toe te voegen.

Talpa TV en Bannerheroes hadden de primeur met hun campagne voor SBS6 No Way Back VIPS. Bekijk de uiting hier.

Dit is het eerste formaat uit een samenwerking met Primo, een SaaS bannerstudio voor interactieve ads waarmee een integratie is opgezet voor de bekende Weborama formaten.


Naast de 3D poster bieden we vanuit Primo ook de Hotspot aan. We kijken uit naar nieuwe campagnes voor dit formaat dus waar wacht je nog op😉 Let’s do this!