Een nieuw jaar, een nieuw formaat. Het kan zijn dat je hem al eens tegenkwam de laatste weken want de 3D poster is het eerste feature format dit jaar welke in te zetten is in alle bekende mobile high impact formaten van Interscrollers en Portrait Ads tot gewone Halfpages.
De 3D poster maakt gebruik van meerdere onafhankelijke lagen in de creative die tegen een achtergrond een diepte effect creëren en zo uitnodigen tot interactie. Het formaat brengt als het ware een standaard static poster tot leven. Ook video kan hier onderdeel van zijn om een extra impactvolle dimensie toe te voegen.
Talpa TV en Bannerheroes hadden de primeur met hun campagne voor SBS6 No Way Back VIPS. Bekijk de uiting hier.
Dit is het eerste formaat uit een samenwerking met Primo, een SaaS bannerstudio voor interactieve ads waarmee een integratie is opgezet voor de bekende Weborama formaten.
Naast de 3D poster bieden we vanuit Primo ook de Hotspot aan. We kijken uit naar nieuwe campagnes voor dit formaat dus waar wacht je nog op😉 Let’s do this!