Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Even voorstellen: Shannen

Posted on April 26, 2022

Ons Client Support team heeft een nieuwe collega: Shannen. We stellen haar graag aan jullie voor aan de hand van een paar vragen.

Stel jezelf eens aan ons voor:

Hoi, ik ben Shannen. Ik ben vorige winter in Schotland van een master film studies afgestudeerd. Mijn ervaring zit dan ook vooral in de film festival productie, maar daar zitten zeker ook een aantal raakvlakken in met het werk bij Weborama. Bijvoorbeeld het contact met klanten, de grote variatie aan creaties die voorbij komen en het troubleshooten van technische problemen, dan wel op een compleet andere manier en in een ander ritme. Verder houd ik van een goede film/game/synth en skeeler ik zo nu en dan.

Hoe gaan klanten jou tegenkomen bij Weborama?

Klanten komen mij tegen als ze contact opnemen met Client Support of creaties naar onze “dashboard” sturen. Hier zetten we alle materialen klaar voor traffic en zal ik klanten samen met mijn client support collega’s zo goed mogelijk voorzien van hulp of adviezen als dat nodig is, natuurlijk met de nodige aanvulling van het support en traffic team.

Wat is in korte tijd nu al opgevallen?

Weborama voelt als een ideale plek om als nieuwkomer bij in te stappen, omdat we een unieke positie bekleden en bijna als spin tussen alle andere partijen meedraaien. Daardoor kan ik een inzicht krijgen van inkoop tot creatie tot publicatie. Ook is er natuurlijk veel gespecialiseerde tech kennis in huis, waardoor tools ook echt continue meegroeien met wens en noodzaak. Dat betekent voor nu natuurlijk ook dat er een overvloed aan informatie binnenkomt, maar dat vind ik zelf best fijn en het helpt ook dat mijn nieuwe collega’s graag extra uitleg geven wanneer dingen toch niet meteen klikken. Het voelt als een warm bad in dat opzicht, iedereen wil graag helpen en staat open om hun kennis te delen.

Wat zijn je ambities?

Ik heb zeker het idee dat ik al meer kennis heb dan een maand geleden, maar er is nog genoeg wat ik kan, zal en graag wil leren. Mijn ambities zitten dan ook voor nu vooral in het krijgen van meer technische en inhoudelijke kennis over Webo’s inhouse tools en de branch in het geheel, zodat ik m'n eigen hoekje daarin kan uitknippen.