Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Even voorstellen: Tijn

Posted on May 17, 2022

Ons Client Support team heeft een nieuwe collega: Tijn. We stellen hem graag aan jullie voor aan de hand van een paar vragen.

Stel jezelf eens aan ons voor:

Mijn naam is Tijn van den Eijnde, ik ben 25 jaar oud en geboren in Oldenzaal vlakbij de Duitse grens. Een heerlijke plek om op te groeien, toch ben ik direct na mijn middelbare school de wereld in getrokken en heb 1 jaar in de VS gewoond. Daarna ben ik International Sports Business gaan volgen in Amsterdam en ben verliefd geworden op deze stad. Sport interesseert mij nog steeds en ben regelmatig op het rugby veld te vinden. Na mijn bachelor ben ik een master Business Administration gaan volgen aan de UvA, waar ik meer de diepte in ging van mijn interesses richting digital en consumer marketing.

Hoe gaan klanten jou tegenkomen bij Weborama?

Dat kan op verschillende manieren. Als eerste natuurlijk via de mail; als er vragen zijn, template-aanvragen, aanpassingen van tags en ga zo maar door. Ook via ons Dashboard en de Easy Rich Media tool krijgen wij creaties binnen die ik samen met mijn collega’s oppak. Dan begeleiden wij het proces van creatie tot aan een tag die op een website kan draaien.

Wat is in korte tijd nu al opgevallen?

Dit is mijn eerste baan na mijn studie en het is mij alles behalve tegen gevallen. Je krijgt eigen verantwoordelijkheid, je ideeën worden geënthousiasmeerd en de werksfeer is top! We doen regelmatig borrels of bedrijfsactiviteiten en de heerlijke lunch in de middag maakt het ook voor de maag altijd leuk om naar het kantoor te gaan.

Wat zijn je ambities?

Ik ben klantgericht en ik vind het belangrijk om goede service te bieden. Nu is het nog wat reactief vanwege de nog jonge expertise, maar ik hoop in de toekomst proactief te kunnen meedenken, advies te geven en klanten te begeleiden. Daarnaast hoop ik ook bij te dragen aan sales, ik geloof dat wij iets heel moois en unieks doen voor bedrijven en dat ze weten: ‘als het bij Weborama ligt, zit het goed.’ Dat zou ik graag aan bedrijven willen meegeven die ons nog niet kennen, maar ook laten zien aan bedrijven die ons al wel kennen wat we allemaal nog meer kunnen.