Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Even voorstellen: Larissa Ruivenkamp

Posted on November 08, 2018

Ons Client Support team heeft een nieuwe collega: Larissa. We stellen haar graag aan jullie voor aan de hand van een paar vragen.

Stel jezelf eens aan ons voor:

Ik ben Larissa, 24 jaar en werk nu bijna 3 maanden bij Weborama. Ik ben afgestudeerd in Communicatie Management en heb hiervoor diverse stages gedaan inde online media. Daar ben ik in blijven hangen en zo bij Weborama terechtgekomen. Media trekt me, de snel veranderende wereld interesseert me en dat volg ik. Internetten, social media en trends interesseren me veel en daarin wil ik bij blijven en meedoen. Mijn interesses passen dus perfect bij deze baan!

Ik ben een actieve sporter. Ik vind het leuk om een paar keer per week lekker bezig te zijn in de sportschool, het geeft me energie! In het weekend is het tijd voor ontspanning. Ik ben eigenlijk altijd wel bezig om leuke dingen ondernemen met vrienden en vriendinnen.

Hoe gaan mensen jou tegenkomen bij Weborama en hoe ga je klanten helpen?

Alle vragen per mail maar ook via de telefoon komen over het algemeen binnen bij Client Support, dat is mijn team waarin ook Tim en Benjamin zitten. Ik ben dus eerstelijns hulp voor adverteerders, bureaus en uitgevers. Ook vragen van creatieve bureaus komen soms bij mij terecht, maar vaak kunnen die beter terecht bij mijn Support collega’s. Maar ik hou natuurlijk ook daar de boel inde gaten want de campagnes komen altijd weer terug bij ons van Client Support.

Ik vind het leuk om advies te geven en mee te denken over creaties. Wij zien natuurlijk heel veel voorbij komen en ik vind het leuk om opvallende creaties te spotten en die punten dan in een andere campagne te kunnen adviseren. Of soms ook aangeven dat iets misschien ook net wat anders kan.

Klantcontact is misschien wel het allerleukste in mijn werk. En dat kan dan over van alles gaan!

Ook houd me bezig met marketing activiteiten voor Impact. Dit is een onderdeel dat we pas nieuw opgezet hebben en ik kan bureaus en adverteerders hiermee helpen. Ik blijf het maar zeggen: “Met 1 Deal-ID inkopen bij steeds meer Premium titels, hoe makkelijk wil je het hebben?”

Wat is je in de (korte) tijd nu al opgevallen?

Weborama is een warm nest, ik kan heel makkelijk vragen stellen aan m’n collega’s als ik iets nog niet weet. Er hangt gewoon een leuke sfeer en we gaan makkelijk en gezellig met elkaar om. Ik kan echt zeggen dat ik het al snel naar m’n zin heb hier. De 3 maanden zijn eigenlijk nog maar kort maar ze zijn echt voorbij gevlogen!